2013. július 20., szombat

Varrogattunk, még egyszer :'D és egyebek

Elnézést, a mostani képeink fényei kicsit borzalmasak, minőségileg még rosszabb. -w-" Nem tudom, mitől remeg így a kezem... Na de lássunk valamit, hogy ne unatkozzunk, ugye.



Hát, ezt nem tudom,miért fotóztam le, talán azért,hogy látszódjon, milyen fájdalmasan sokáig is kellett így tartanom az ujjaim, hogy sikerüljön összevarrni. xd


Hanne, és az igazán "élvezem" feje. Eléggé nem szeret mostanság, mert sokat foglalkoztam Niellel :D. De most próbálom behozni sok cukiskodással és programmal. 


Máris sokkal barátságosabb. xd Kapott pici csillogó karkötőt is. :3 A nőket édességgel és ékszerrel lehet levenni a lábukról... (UGYE CY?)


Ezt meg csak azért, mert valahogy nagyon hipster ribis lett szegényem... xddd De a szemei gyönyörűek még mindig, ahw! És hogy pózol a kis nyuszim :3 Egyem a szájacskáját (L)
Ami azt illeti, ez a ruhácska nagyrészt Jessnek köszönhető, hisz tőle kaptuk ezt a hatalmas cuki anyagot, amit még bőven tudunk hasznosítani, és ezúton is köszönjük neki! :3 Annyira kis vattacukorhercegnőőőő... És igaz, hogy picit rövid lett (öhöhöhö), de épp ettől olyan übercuki, ahogy kilóg a bugyogó, jaj~. Még lehet, megspékelem pár masnival, mert abból meg sose elég... ahwahwahw...

Továbbá voltunk talin Szegeden, hangulat a tetőfokon, de képeket azt nem csináltam, én botor, mert akkor fele annyi időt sem beszélgettem volna a többiekkel, és szuttyongattam volna a babákat :c Azt meg most nem akartam... Úgyhogy most jó volt így, majd legközelebb fotózkodunk. owo Nagyon jól éreztem magam, jó volt velük újra találkozni, már fájt az arcom a röhögéstől, tehát nem csalódtam. Odafele is Sirint boldogítottuk, visszafele is, plusz egy Kisdrogos, Handyztem egy nagyon jót, szexifiúkat tapiztam, Hanne lefáradt, kész siker... :D Könyörgöm, ismételjünk minél előbb, vagy belehalok!!!!! T-T

És azt hiszem, most megyek enni. See you later~ xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése