2013. július 21., vasárnap

Tündérke a kertben

Na, ma még hozzádobtunk egy hajpántot a szetthez, csak mert tegnap este (éjjel) megszállt az ihlet xd Mármermérne?

Mit szeret a gyerek? A nyuszikat. És mit láttam már száz helyen? Hát drótos,nyuszifül imitáló hajpántot. Hát tökéletes, gondoltam magamban, és semmi perc alatt kész is volt. :3 Oszt slussz. xd
Aztán kivonultunk a kertbe, mert ott legalább van fény -w- Gyöhh. Meg hát nyuszitündérhercegnőknek a kertben a helye, tiszta sor. Nem valami nagy képek, szerkesztetlenül pakolom fel ide...xd 



Itt csak...ül. De neki még ez is aranyos...xd Itt nagyon örül az új pántnak owo


"Nézd, nééééézd, olyan vagyok, mint egy nyuszi! owo Nyuszifülem van!"
Édes pici nyuszi balerina. :3



Semmi új, de itt nagyon szépen látszik a szép szeme. Csupa szépség. -w-



Kis lába is koszos, és alatta mennek a hangyák is, de ő nagy szeretettel figyeli az összeset, mert...
 "A hangyák is cukik. Alig nagyobbak, mint én, és szeretik a sütimet. owo"



Ez csak pusszantani való. :D



Ahw... Apró pici tündér...



Itt már bejöttünk, és fodrászkodja a haját :3 Szerintem baromi édesek a színek és a fények, nyünnyögőrohamot kaptam... dawww!



Na, szóval ezt hoztuk ma össze, amíg az uram nem volt idehaza. owo Nem volt unatkozás, de azért már kicsit hiányoltam... ahhh... mindegy, itthon van, és megyek is vele játszani. :3 Bye~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése