2013. július 10., szerda

Megnyitunk, jó sok képpel :3

Nos, az van, hogy a Cybi csinált nekem blogot, mert ő a profi. :3 És az is van, hogy most tudok jó sok képet mutatni, ugyan nem az elejéről, dobozbontás meg ilyenek, mint ahogy azt illene (elnézéskét érte :c), deee szép dolgok lesznek itt, az biztos. :3

Akkor kezdjünk egy kis Holdennel, aki nem az én gyerekem, hanem a Cybié, de olyan szexi képek sikeredtek róla, hogy elalélok. *-* Szóval... lássuk!













Nagy adag szexiség. A másik, amit még ma mindenképpen meg akartam osztani, az a pici lánykám már vagy egy hónapos fotósorozata, amit most szerkesztettem meg. Pici Hanne alkotott, annyira kis tünemény. (L) 










Azóta már új festést is kapott általam, majd azzal is próbálunk valami szépet csinálni. ^^ Ha ügyes vagyok, új rucit is kap, ehehe. ._. Ha ügyes vagyok...
Meg... Niel is itt vendégeskedik nálunk, talán valami kis kalandjuk is lesz még. ;3
Addig is bye~.


2 megjegyzés:

  1. Daww Holden télleg nagyon jól tud már szexizni. *O* Hanne meg a kis ellentéte, ő meg cukizni tud nagyon. >w<

    VálaszTörlés
  2. Naaaagyon adja a srác, szörnyen adta magát ott nekem, csak Erich teste hisztizett. xd Hanne valahogy...mindig cuki. :3 köszönjüüüüük!

    VálaszTörlés